dimecres, 4 de desembre del 2013

Memedeportes

No hay rueda de prensa en que no lo diga
Una aportació molt graciosa sobre que en Bale, en totes les rodes de premsa, sempre diu que en Cristiano és el millor jugador del món. Per mi, que és molt pilota i massa repetitiu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada