dilluns, 27 de gener del 2014

Memedeportes

¡Feliz cumpleaños Xavi!
En Xavi Hernández Creus és jugador del FC Barcelona des del 1991, quan només tenia 11 anys. Va néixer a Terrassa el 25 de gener del 1980.Actualment té 34 anys. El crack català feia anys dissabte, i ahir feia els seus 700 partits oficials amb el Barça. Per mi, uns dels millors mig campistes.

Encara que el teu aniversari hagi set dissabte 25 i ara siguem dilluns 27...:
Per tot això, per la teva fidelitat al Barça, pels teus 700 partits amb el FC Barcelona i per molt més... Felicitats Xavi! 
T-Raisins y sus problemas con la conexión a Internet
Aportació sobre l'estrany dinosaure que et surt quan no s'ha pogut connectar a Internet coincidint amb un "meme" de Cuánto Cabrón anomentat T.Raisins!

diumenge, 26 de gener del 2014

Especial

Aquesta aportació l'he feta jo per què me l'han suggerida:
L'he feta jo, però no l'he enviada a Cuánto Cabrón perquè només l'he feta per comentar una cosa aquí.
Aquestes frases han set dites pels artistes indicats, però vull destacar que la frase "tonteta" de The Wanted, és bastant tonteta perquè estan indicant una indirecta sobre que ells (com a banda) no tenen fans o bé potser estan dient que hi ha algun grup en concret en el qual ells odien que no tenen fans. Si és això últim, potser va dirigit a One Direction (1D) ja que hi ha bastanta rivalitat entre els artistes, però crec que 1D és molt millor que The Wanted i que per tant, els que no tenen fans han de ser els de The Wanted.

divendres, 24 de gener del 2014

Memedeportes

Ronaldinho con Messi y Leo con Neymar, la historia continúa. por @_SentimentCule
Aportació sobre fets de fa uns anys amb Ronaldinho i Messi al Barça que ara es repeteixen però ara amb Messi i Neymar. Coincidència?
Carrera de exploradores
Aportació molt graciosa en el qual es comparen les fruites d'aquest capítol de "Los Simpsons" amb exploradors indicant que Internet Explorer és el més lent de tots però sempre ho exageren molt.

Es escucharlo y pensar en el meme facepalm
Aportació molt certa ja que una de les coses que fa que el país vagi així, són els canis i les chonis amb les seves faltes que et fan cremar els ulls, les "músiques" (per dir-ho d'alguna manera) de "reggaetó" i els seus hàbits no gaire normals.

Memedeportes

GIF: El fail saludo entre Neymar y Fernanda Lima
"Èpic fail" de la salutació entre Neymar i Fernanda Lima!