dijous, 5 de desembre del 2013

Memedeportes

Lo llaman la Catedral
Gran aportació sobre el passat partit Athletic Club Bilbao - Barça en el qual, a l'estadi que li deien Catedral, xiulaven a un gran jugador com l'Iniesta. Però el que no es diu en aquesta aportació, és que el xiulaven perquè fa uns 2 o 3 anys van expulsar a Amorebieta perquè l'Iniesta va exagerar una falta. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada