dimarts, 3 de desembre del 2013

Presentació del Blog

Hola, sóc la Chaimaa, una alumna de 3r d'ESO.
En aquest Blog hi penjaré el que crec que és el millor per mi de Memondo. Principalment, serà de Cuánto Cabrón (còmics i memes) i Memedeportes. Però això podrà anant canviant. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada