Aquest blog va dedicat al que crec que és el millor de Memondo a partir del dia 03/12/2013 (casualment quan em vaig registrar a la pàgina esmentada fa 2 anys). Principalment, hi haurà enllaços i imatges de la web de Cuánto Cabrón (còmics i memes) i Memedeportes. Possiblament seran més pàgines.
dimarts, 3 de desembre del 2013
Presentació del Blog
Hola, sóc la Chaimaa, una alumna de 3r d'ESO.
En aquest Blog hi penjaré el que crec que és el millor per mi de Memondo. Principalment, serà de Cuánto Cabrón (còmics i memes) i Memedeportes. Però això podrà anant canviant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada