diumenge, 5 de gener del 2014

Y por eso odio ir al dentista
Una aportació amb molta raó ja que, en el meu exemple, quan se'm cau o em treuen un queixal, no puc evitar passar la llengua per aquell buit que queda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada