Y por eso odio ir al dentista
Una aportació amb molta raó ja que, en el meu exemple, quan se'm cau o em treuen un queixal, no puc evitar passar la llengua per aquell buit que queda.
Una aportació amb molta raó ja que, en el meu exemple, quan se'm cau o em treuen un queixal, no puc evitar passar la llengua per aquell buit que queda.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada