Carrera de exploradores
Aportació molt graciosa en el qual es comparen les fruites d'aquest capítol de "Los Simpsons" amb exploradors indicant que Internet Explorer és el més lent de tots però sempre ho exageren molt.
Aportació molt graciosa en el qual es comparen les fruites d'aquest capítol de "Los Simpsons" amb exploradors indicant que Internet Explorer és el més lent de tots però sempre ho exageren molt.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada