divendres, 24 de gener del 2014

Es escucharlo y pensar en el meme facepalm
Aportació molt certa ja que una de les coses que fa que el país vagi així, són els canis i les chonis amb les seves faltes que et fan cremar els ulls, les "músiques" (per dir-ho d'alguna manera) de "reggaetó" i els seus hàbits no gaire normals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada