diumenge, 26 de gener del 2014

Especial

Aquesta aportació l'he feta jo per què me l'han suggerida:
L'he feta jo, però no l'he enviada a Cuánto Cabrón perquè només l'he feta per comentar una cosa aquí.
Aquestes frases han set dites pels artistes indicats, però vull destacar que la frase "tonteta" de The Wanted, és bastant tonteta perquè estan indicant una indirecta sobre que ells (com a banda) no tenen fans o bé potser estan dient que hi ha algun grup en concret en el qual ells odien que no tenen fans. Si és això últim, potser va dirigit a One Direction (1D) ja que hi ha bastanta rivalitat entre els artistes, però crec que 1D és molt millor que The Wanted i que per tant, els que no tenen fans han de ser els de The Wanted.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada