diumenge, 5 de gener del 2014


Y lo seguirán haciendo...
Una cosa que crec, que tothom ho odia, és que després de que acabin el anuncis, mostrin 2 segons de la sèrie, pel·lícula, o el que sigui que estiguin fent i tornin a posar anuncis. Això va per els de Antena 3 i tot el seu equip.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada