Aquest blog va dedicat al que crec que és el millor de Memondo a partir del dia 03/12/2013 (casualment quan em vaig registrar a la pàgina esmentada fa 2 anys). Principalment, hi haurà enllaços i imatges de la web de Cuánto Cabrón (còmics i memes) i Memedeportes. Possiblament seran més pàgines.
Una cosa que crec, que tothom ho odia, és que després de que acabin el anuncis, mostrin 2 segons de la sèrie, pel·lícula, o el que sigui que estiguin fent i tornin a posar anuncis. Això va per els de Antena 3 i tot el seu equip.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada